روش‌های پیاده‌سازی کمپین تبلیغاتی «پرداخت به ازای کلیک»

5 بازدید
بیشتر
علی ناصرحجتی
علی ناصرحجتی
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک روش تبلیغاتی در دنیای دیجیتال است که در آن تبلیغ‌ها به صورت هدفمند به کاربران نمایش دا ...
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) یک روش تبلیغاتی در دنیای دیجیتال است که در آن تبلیغ‌ها به صورت هدفمند به کاربران نمایش داده می‌شوند و تبلیغ‌دهنده تنها زمانی هزینه می‌پردازد که کاربران بر روی تبلیغ کلیک کنند. به عبارت دیگر، تبلیغ‌ها براساس عملکرد پرداخت می‌شوند و هزینه آنها بر اساس تعداد کلیک‌هایی است که دریافت می‌کنند، نه تعداد نمایش‌ها. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک اغلب در پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین مانند گوگل ادز، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و سایر شبکه‌های تبلیغاتی دیجیتال استفاده می‌شود. در این روش، تبلیغ‌دهنده معمولاً برای ظاهر شدن تبلیغ خود در نتایج جستجو، صفحات وب، یا پست‌های اجتماعی، مبلغی را پرداخت می‌کند که به تعداد کلیک‌هایی که تبلیغ دریافت می‌کند، بستگی دارد. در این ویدیو روش‌های پیاده‌سازی کمپین تبلیغاتی PPC در بازاریابی دیجیتال بیان شده‌است. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه کسب و کار خود، با من علی ناصرحجتی از طریق شماره 09122006830 و یا وب‌سایت www.naserhojjati.com در ارتباط باشید.

همه توضیحات ...