آموزش بازاریابی B2B در لینکدین LinkedIn
برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش بازاریابی B2B در لینکدین LinkedIn و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:
https://fdrs.ir/ka17
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس ۱: بازاریابی B2B
0:12:01 درس ۲: مزایای بازاریابی B2B در لینکدین
0:17:23 درس ۳: افزایش مخاطبان
بازاریابی B2B چیست؟
بازاریابی B2B یا Business-to-Business به معنای بازاریابی کسبوکار به کسبوکار است. در این نوع بازاریابی، محصولات و خدمات توسط یک شرکت به شرکتها یا سازمانهای دیگر فروخته میشود، به عبارت دیگر، تبادل کالا و خدمات بین شرکتها صورت میگیرد.
لینکدین (LinkedIn) چیست؟
لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفهای است که افراد و سازمانها میتوانند در این شبکه اجتماعی به ایجاد شبکه حرفهای، ارتقای برند شخصی و سازمانی و ارتباط با افراد و شرکتهای دیگر در حوزه کسبوکار بپردازند. این پلتفرم اجتماعی، به کاربران این امکان را میدهد تا اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند، محتوای مرتبط را دنبال کنند و در فعالیتهای شبکهسازی و بازاریابی حضور داشته باشند.
اهمیت یادگیری بازاریابی B2B در لینکدین چیست؟
اگر زمین بازی شما، بازاریابی B2B است، پس شما نیاز دارید اصول و قواعد بازی در این زمین را یاد بگیرید. لینکدین با بیش از ۷۵۰ میلیون عضو، یک جامعه جهانی عظیم از متخصصان است که بسیاری از آنها تصمیمگیرندگان سازمانها هستند. به عبارت دیگر، لینکدین یک معدن طلایی از مشتریان بالقوه برای شرکتهای B2B است. بازاریابان B2B میتوانند در این شبکه به مخاطبان حرفهای دسترسی داشته باشند و استراتژیهای هدفمندی را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود اجرا کنند. علاوه بر این، یادگیری مهارتهای بازاریابی B2B در لینکدین، به افراد کمک میکند تا به دنبال فرصتهای شغلی یا بازارهای جدید بگردند و به عنوان یک بازاریاب B2B ماهر در صنعت مورد نظر خود شناخته شوند.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
در این آموزش، مفاهیم و استراتژیهای کلیدی بازاریابی B2B در شبکه اجتماعی حرفهای لینکدین را یاد میگیریم، با مفهوم بازاریابی B2B و تبلیغات هدفمند آشنا میشویم. در ادامه، به روشهای تولید محتوای ارزشمند، کشف مشتریان بالقوه و استفاده از هشتگها برای حضور موثر در لینکدین و تبلیغ محصولات و خدمات به سازمانها و کسبوکارها میپردازیم.
همه توضیحات ...