دوره آموزش بازاریابی / قسمت چهارم:: اتاق فکر

2,667 بازدید
بیشتر
میدون
میدون
تحقیقات بازار جز از طریق اتاق فکر محقق نمی شود. برای اینکه شرکت ها و کارخانه ها در مرحله اوج به سقوط کشیده نشوند و بتوانند به شک ...
تحقیقات بازار جز از طریق اتاق فکر محقق نمی شود. برای اینکه شرکت ها و کارخانه ها در مرحله اوج به سقوط کشیده نشوند و بتوانند به شکل مستمر در بازار حضور داشته باشند اتاق فکر باید محصول جدید و نحوه جدید بازاریابی و بسته بندی های مختلف را عرضه کند. اتاق فکر همچنین می تواند با ارائه راه حل های خلاقانه به ماندگاری شرکت کمک کند.

همه توضیحات ...