وبینار لید جنریشن (سرنخ‌ های فروش) از طریق تبلیغات و سئو

Deema Agency
Deema Agency
293 بار بازدید - 2 سال پیش - در این وبینار به موضوع
در این وبینار به موضوع جذب سرنخ‌های فروش از طریق تبلیغات دیجیتال و سئو پرداخته‌ایم. در این راستا با الهام نظری، معاون بازاریابی گروه تبلیغات دیجیتال دیما و رضا شیرازی، بنیان‌گذار جت‌سئو همراه بوده‌ایم. موضوعاتی که توسط الهام نظری در بخش اول وبینار به آن‌ها پرداخته شد عبارتند از: لید یا سرنخ فروش چیست، چه اهمیتی دارد و چگونه‌ می‌توان‌ سرنخ‌های فروش را ایجاد کرد.
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/04 منتشر شده است.
293 بـار بازدید شده
... بیشتر