سمینار مدیریت قیمت گذاری موثر با نگرش بازار ایران
معرفی دوره
هدف
در شرایط بازار بی ثبات ایران قیمت گذاری موثر که از طرفی تداوم فروش را به همراه داشته باشد و از طرفی سودآوری سازمان را سبب شود به یکی از دغدغه های مهم و اساسی مدیران ارشد،مدیران فروش و مدیران تولید و بازرگانی تبدیل شده است.در این سمینار به چگونگی قیمت گذاری موثر و اجرای آن پرداخته می شود
سرفصل های دوره
جایگاه قیمت گذاری در نظام بازاریابی و فروش کار و کسب
عوامل اصلی موثر بر قیمت گذاری
چگونه سودآوری را علاوه بر فروش از خرید هم ایجاد کنیم؟
فرآیند قیمت گذاری آیا تخفیف جایز است؟نحوه آن چگونه است؟
تجربیات موفق قیمت گذاری در کار و کسب ها
قیمت گذاری در کار و کسب های خدماتی و لوکس
بهره گیری از تکنیک های روانشناسی در مذاکرات قیمت گذاری و اعلام قیمت
اگر رقیب مطرح قیمت محصولاتش را پایین آورد سیاست ما چه باید باشد؟
بهره گیری از علوم مختلف در قیمت گذاری
آیا این سیاست درستی است که در هنگام بالا رفتن نرخ ارز فروش را متوقف کنیم؟
اشتباهات اساسی بسیاری از مدیران ایرانی در سیاست قیمت گذاری
قیمت گذاری در کار و کسب های نوآفرین و استارت آپ
توصیه ای بیست گانه معلم بازاریابی در قیمت گذاری
اطلاعات تکمیلی و ثبت نام
خانم راد:09103146770
02166028404
آموزشگاه بازارسازان
همه توضیحات ...