استراتژی بازاریابی محتوا که منجر به فروش و جذب مشتری می شود
https://roozinab.com/content-creation-services/
سفارش تولید محتوا - خدمات تولید محتوا حرفه ای و سئو شده
در این مطلب تکنیکهایی را برای شما شرح میدهیم تا بتوانید محتوای سئو شده و باکیفیت ایجاد کنید، به طوریکه برای کلمات رقابتی در رتبه اول گوگل قرار بگیرید، همچنین مشتریهای بیشتری جذب کرده و فروشتان افزایش یابد.
همانطور که در این ویدیو مشاهده میکنید، محتوا پادشاه نیست، کسب و کار شما پادشاه است و محتوا باید در خدمت پادشاه باشد. درواقع این همان معنای بازاریابی محتوایی است.
در اینجا اهمیت تولید کننده محتوا نیز مشخص میشود و چنین فردی نیز در جایگاه پادشاهی قرار دارد، زیرا او قرار است بر اساس تجربه خود کسب و کار و یا برند شما را معرفی کند.
چگونگی تولید محتوای سئو شده
فراموش نکنید سایتهایی که به طور منظم محتوای مفید منتشر میکنند، ترافیک بیشتری دارند. در ادامه توضیح میدهیم که چگونه میتوانید محتوای مفید، یونیک و سئو شده تولید کنید.
انتخاب موضوع مناسب
ابتدا شما عزیزان باید برای محتوای خود یک موضوع مناسب در نظر بگیرید. انتخاب موضوع بسیار مهم است و باید طوری باشد که مشتریهای هدف شما به آن اهمیت میدهند. بهعنوانمثال شما باید پرسونای مخاطب را شناسایی کنید تا بدانید که کاربران چه چیزهایی را سرچ میکنند. همچنین محتواها و اینفوگرافیکهای رقبا را بررسی کنید تا به ایدههای بهتری برای انتخاب موضوع برسید. به شبکههای اجتماعی مانند ردیت، لینکدین و .... نیز میتوانید مراجعه کنید تا متوجه شوید که مخاطبهای شما چه موضوعاتی را مطرح کردهاند.
تحقیق کلمات کلیدی
مرحله بعدی که بسیار مهم است تحقیق کلمات کلیدی و یا کیورد ریسرچ نام دارد.
برای این کار ابتدا میتوانید از ساجستهای گوگل استفاده کنید. همچنین از عبارتهای مرتبطی که گوگل نشان میدهد، نیز میتوانید بهره ببرید. پس از این مرحله میتوانید ابزارهای رایگان را به کار ببرید تا متوجه شوید که کاربران به چه چیزهایی علاقه دارند و یا اینکه در طی یک ماه چه کلماتی را به چه میزان سرچ میکنند.
محتوای کوتاه یا بلند کدام یک؟
ابتدا شما باید موضوع و مخاطب خود را کاملاً آنالیز کنید تا بدانید که بیشتر علاقه به محتوای کوتاه دارند یا محتواهای طولانی را بیشتر میخوانند. اما موردی که مهم است سعی کنید محتوای شما جامع باشد.
محتوای جامع که دربرگیرنده تمامی سؤالات ذهن مخاطبان است، این امکان را پیدا میکند که در شبکههای اجتماعی بیشتر به اشتراک گذاشته شود. همچنین ممکن است سایتهای زیادی به محتوای شما بک لینک بدهند که بسیار خوب است. بنابراین تا میتوانید محتوای تولید کنید که جامع و کامل باشد.
بهینهسازی برای کاربران
وقتی محتوا را ایجاد کردید، وقت آن رسیده که برای کاربرها بهینه کنید. جالب است بدانید گوگل علاوه بر اهمیت به فاکتورهای زیادی مانند بک لینک، یو ایکس سایت و مواردی از این قبیل به سیگنال تجربه کاربری نیز اهمیت بسیاری میدهد. اگر مخاطب محتوای شما را دوست داشته باشند مطمئن باشید رتبه شما نیز افزایش پیدا میکند. حتماً سعی کنید در محتوای خود ویدیو، پادکست، نمودار، متن و عکس و اینفوگرافیک استفاده کنید تا افرادی که به خواندن علاقه دارند متن محتوای شما را بخوانند، همچنین برخی از افراد به دیدن ویدیو علاقهمند هستند، بنابراین ویدیو را مشاهده کرده و افرادی که علاقه به شنیدن صدا دارند، هدفون خود را بر سر گذاشته و پادکست شما را گوش میدهند.
محتوای خود را تیتربندی کنید و برای حدود هر ۲۰۰ کلمه محتوا یک عنوان فرعی و یا تیتر ایجاد کنید. از مقدمه جذاب غافل نشوید و سعی کنید در ۱۰۰ کلمه محتوای خود حتماً از کلمه کلیدی استفاده کنید.
عنوان و متای توضیحات بهینه فراموش نشود
از کلمات کلیدی در عنوان و متای توضیحات استفاده کنید. شما باید خیلی سریع خواننده را درگیر محتوای خود کنید و طوری CTA قرار دهید که او را تشویق کنید روی محتوای شما کلیک کند.
تبلیغ در شبکههای اجتماعی
حال پس از اینکه محتوای خود را تولید و سئو کردید، وقت آن رسیده که در شبکههای اجتماعی نیز آن را تبلیغ کنید. فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست، لینکدین و رسانههایی از این قبیل میتواند مفید باشد.
دقت کنید که هیچوقت عجله نکنید! حتی اگر تمامی این مراحل را انجام دهید، حداقل ۲ تا ۳ ماه زمان نیاز است تا محتوا و فعالیتهای شما اثر کند.
سخن پایانی:
شما عزیزان میتوانید بر روی لینکی که در ابتدای این بخش ذکر شده، کلیک کنید و به صورت کاملتر دریابید که چگونه یک محتوایی تولید کنید که بیشترین بازگشت سرمایه را برای شما فراهم کرده و همچنین تأثیر بسیار زیادی بر فروش و تجارت شما میگذارد.
همه توضیحات ...