اکران مردمی سریال زخم کاری؛ بازگشت

110 بازدید
بیشتر
امیرحسین آرسین
امیرحسین آرسین
زمانی که ایده اکران مردمی مطرح شد، خیلی اصرار داشتم که مدل برگزاری‌مون شبیه سایر اکران‌های مردمی داخلی نباشه و به نمون ...
زمانی که ایده اکران مردمی مطرح شد، خیلی اصرار داشتم که مدل برگزاری‌مون شبیه سایر اکران‌های مردمی داخلی نباشه و به نمونه‌های خارجیش نزدیک بشیم. تا پیش از این در اکثر اکران‌های مردمی یک استیج آماده میشد و خیلی‌ها از دور حتی خیلی دور بازیگر مورد علاقه‌شون رو می‌دیدند و عملا دیدار فیس تو فیسی اتفاق نمی‌‌افتاد، از طرف دیگه اگر کسی میخواست سلفی بگیره باید حوصله میکرد و توی یه صف عجیب می‌ایستاد؛ اتفاقی که نه در شأن مردم هستش و نه در شأن عوامل فیلم و سریال... بعد از دیدن فضای سینمای چارسو، به واسطه فضای بزرگ سالن انتظار و دور شدن تعداد زیادی از مردم از استیج، ایده‌ی «حرکت بین مردم» رو مطرح کردیم؛ طبیعتا با نگرانی مدیران سینما و تیم تشریفات مواجه شدیم. حرکت عوامل سریال از بین مردم ریسک‌های زیادی داشت که تیم تشریفات و مدیران سینما رو نگران میکرد. اما در نهایت با احمد و تیم خودمون در فیلیمو که مشورت کردیم، مصمم شدیم تا شبیه به مدل‌های جهانی رفتار کنیم تا هم دیدار فیس تو فیس برای اکثریت اتفاق بیفته و هم پروسه گرفتن عکس سلفی مدل جذاب‌تری داشته باشه. دو استیج -یکی ابتدای سالن انتظار و دیگری انتهای سالن انتظار- تعبیه کردیم و فاصله بین این دو استیج که فاصله زیادی هم بود رو برای دیدار مردمی در نظر گرفتیم. استیج اول محل امضای پوستر قرار گرفت و استیج دوم جایی برای خوش‌آمدگویی به مردم... در نهایت اصلی‌ترین چالش برای تیم من تصویربرداری، ثبت وقایع و نورپردازی این مراسم بود که سعی کردیم با تمرین‌های فرضی، احتمالات مختلف رو در نظر بگیریم تا لحظه‌ای رو از دست ندیم. خوشحالم که یک‌بار دیگه توی فیلیمو یکی از کارهایی که خیلی‌ها میگفتن نمیشه رو به خوبی انجامش دادیم. مدیر تبلیغات: احمد اسم‌رام کارگردان: امیرحسین آرسین طراح نور: سهیل درودی تصویربرداران: محمد محمدی، یزدان نعمتی، مهیار میرپادیاب تدوین: میلاد ترکی

همه توضیحات ...