اصول تدوین برنامه بازاریابی ( مارکتینگ پلن )

مدرسه کسب و کار آیا
مدرسه کسب و کار آیا
578 بار بازدید - 5 سال پیش - پیشی گرفتن میزان عرضه بر
پیشی گرفتن میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایه‌گذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “بازاریابی و فروش” با دید “مهندسی و علمی” نگریسته شود. اما تدوین برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن ،چه کمکی به پیشرفت کسب و کار شما خواهد کرد؟
5 سال پیش در تاریخ 1398/02/23 منتشر شده است.
578 بـار بازدید شده
... بیشتر