اصول تدوین برنامه بازاریابی ( مارکتینگ پلن )
578 بار بازدید -
5 سال پیش
-
پیشی گرفتن میزان عرضه بر
پیشی گرفتن میزان عرضه بر مقدار تقاضا، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، تنوع پذیری سلایق و علایق و لازمه تطبیق آن بر ارائه خدمات، رابطه مستقیم بازار با مناسبات سیاسی، تعاملات اجتماعی و روابط حاکم بر جریانات اقتصادی و عامل های دیگر، این ضرورت را ایجاد کرده تا به منظور کسب موفقیت و سرمایهگذاری ایمن، پر سود و زود بازده به مقوله “بازاریابی و فروش” با دید “مهندسی و علمی” نگریسته شود. اما تدوین برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن ،چه کمکی به پیشرفت کسب و کار شما خواهد کرد؟
5 سال پیش
در تاریخ 1398/02/23 منتشر شده
است.
578
بـار بازدید شده