نه مولفه کلیدی در ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی

گروه مشاوران بازار آریا
گروه مشاوران بازار آریا
وقتیکه #کسب_و_کارها #اهدافی رو برای #رشد خودشون تعیین میکنن، بلافاصله به سمت #تاکتیک هایی می روند که فکر میکنن تأثیرگذاره. عناصر ...
وقتیکه #کسب_و_کارها #اهدافی رو برای #رشد خودشون تعیین میکنن، بلافاصله به سمت #تاکتیک هایی می روند که فکر میکنن تأثیرگذاره. عناصر #بازاریابی_تاکتیکی می‌توانه شامل #لوگو، #بروشور، #وب‌سایت، #پست‌های_رسانه‌های_اجتماعی، #ایمیل‌ها یا #فهرست‌های_مخاطبین باشه. به ندرت #صاحبان_کسب_و_کار یا #رهبران_شرکت_های #نوپا با یک #توسعه_استراتژی شروع میکنند که بتونه از ابتدا تمام بخش های تاکتیکی #بازاریابی رو هدایت بکنه. توی این پست به 9 مساله کلیدی در تدوین #استراتژی_بازاریابی اشاره کردیم که میتونید مقاله اصلی رو در سایت شرکت مشاهده کنید. لینک مقاله در بخش بیو قرار داده شده

همه توضیحات ...