فرید شکریه در مصاحبه با دی‌ام برد پیرامون بوت کمپ رایگان«مدیریت رویداد»

6,705 بازدید
بیشتر
دی ام برد، رسانه بازاریابی | dmboard
دی ام برد، رسانه بازاریابی | dmboard
برگزاری رویداد یکی از انواع کمپین‌های BTL در بازارایابی است که به آموزش و انتقال تجربه پیرامون آن در ایران کمتر پرداخته شده ...
برگزاری رویداد یکی از انواع کمپین‌های BTL در بازارایابی است که به آموزش و انتقال تجربه پیرامون آن در ایران کمتر پرداخته شده است. آژانس فورمایند قرار است بوت‌کمپ رایگان و ۴۵روزه‌ای در همین زمینه برگزار کند. از همین رو به‌سراغ فرید شکریه، مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند رفتیم و درباره جزئیات این بوت‌کمپ با او گفتگو کردیم. فرید شکریه در این مصاحبه به دی‌ام برد گفت: «بوت‌کمپ مدیریت رویداد، یک دوره رایگان خواهد بود که افراد امکان یادگیری و طراحی مسیر شغلی جدیدی را در قالب فعالیت در پروژه‌های عملی همراه با آموزش‌های تئوری خواهند داشت. مخاطبان این دوره افراد ۲۲ تا ۳۰ سال هستند و نیاز به سوابق کلاسیکی همچون مدرک تحصیلی خاصی و یا سابقه کاری به‌خصوصی ندارند. شرکت‌کنندگان در طول این دوره حقوق کارآموزی دریافت خواهند کرد و در پایان دوره امکان فعالیت در فورمایند و یا دیگر شرکت‌ها را خواهند داشت.» لازم به‌ ذکر است که تا ۲۵ آبان‌ماه فرصت ثبت درخواست شرکت در این بوت‌کمپ وجود خواهد داشت. از لینک زیر می‌توانید به فرم درخواست شرکت در بوت‌کمپ «مدیریت رویداد» دسترسی پیدا کنید: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeL5fj9w6GEJ-NhjATu4q7mq632PsoTTTHjOu_y36O8txmbmA/viewform

همه توضیحات ...