آیا نمایندگی های خودروسازان معروف جهان همیشه قابل اعتماد هستند؟

دیجیاتو
دیجیاتو
نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش وظیفه دارند به عنوان پلی ارتباطی بین مردم و کارخانه های مادر عمل کرده و امور مربوط به فراین ...
نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش وظیفه دارند به عنوان پلی ارتباطی بین مردم و کارخانه های مادر عمل کرده و امور مربوط به فرایندهایی مثل خرید یا تعمیر و نگهداری از کالای فروخته شده را تسهیل کنند. اما در این بین ممکن است گاهی قضیه برعکس شود، یعنی نمایندگی یک شرکت به جای خدمت رسانی مطلوب به مشتریان، بنا به دلایلی چون سودجویی یا پیشگیری از تحمیل هزینه طرف خود یا شرکت را بگیرد. https://digiato.com/?p=1213300

همه توضیحات ...