ریشه‌های عمیق روابط عمومی

13 بازدید
بیشتر
تلویزیون اینترنتی اکوایران - Ecoiran TV
تلویزیون اینترنتی اکوایران - Ecoiran TV
هرچند ممکن است برخی «روابط عمومی» را یک موضوع فرعی و ساده و در حد برگزاری رویدادهای سالانه و شرکت در نمایشگاه‌ه ...
هرچند ممکن است برخی «روابط عمومی» را یک موضوع فرعی و ساده و در حد برگزاری رویدادهای سالانه و شرکت در نمایشگاه‌ها یا ارسال هدایای عید به شرکت‌های همکارشان بدانند، اما واقعیت آن است که یکی از عناصری که در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار با هر سطح سازمانی و تعداد مشتری یا ذینفع تاثیر مهمی دارد، روابط‌ عمومی است. ️نقش روابط ‌عمومی در توسعه‌ کسب و کارهای رو به رشد (و مخصوصاً استارتاپ ها)، ارائه‌ی مجموعه راهکارهایی برای اقناع ذی‌نفعان، در کنار ابزارها و ساختارهای دیگر سازمان است. ️تعدد بحران‌های روابط‌عمومی در کسب و کارهای اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور در طول سال‌های اخیر هم نشان‌دهنده‌ اهمیت این حوزه در مدیریت کسب و کارهاست. ️از آنجایی که یکی از مولفه‌های اصلی موفقیت در روابط‌عمومی داشتن برنامه روابط‌عمومی یا PR Plan است، در این قسمت از آپدیت با حضور عطیه نوری، مدیر ارشد روابط عمومی گروه اسنپ، درباره‌ اهمیت و نقش یک برنامه روابط‌ عمومی و کمک آن به بحران‌های کسب و کاری صحبت کردیم.

همه توضیحات ...