آموزش مدیریت بازاریابی مرور و حل تست کنکور ارشد
برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش مدیریت بازاریابی مرور و حل تست کنکور ارشد و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:
https://fdrs.ir/ixnz
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس ۱: تعریف بازاریابی
0:03:54 درس ۲: مفاهیم اساسی بازاریابی
0:12:31 درس ۳: فرایند بازاریابی
0:19:39 درس ۴: ابعاد گوناگون مارکتینگ
0:22:17 درس ۵: انواع تقاضا و وظایف بازاریابی
0:33:19 درس ۶: فلسفهها یا گرایشهای مدیریت بازاریابی
درس مدیریت بازاریابی شامل چه موضوعاتی میشود؟
درس مدیریت بازاریابی، به مباحث مختلفی از جمله تحلیل بازار، برنامهریزی بازاریابی، تحقیق و توسعه، تدوین استراتژی بازاریابی، مدیریت محصول، قیمتگذاری، توزیع و فروش، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و همچنین بهرهگیری از فناوری گفته میشود. در این درس، دانشجویان با مفاهیم و تکنیکهای مدیریت بازاریابی در تمام مراحل چرخه حیات محصول، از تحقیق و توسعه تا فروش و تبلیغات، آشنا میشوند.
اهمیت یادگیری درس مدیریت بازاریابی برای کنکور ارشد چیست؟
درس مدیریت بازاریابی در کنکور مدیریت از اهمیت بالایی برخوردار است و معمولا بیشتر داوطلبان در این درس درصدهای بالای ۵۰ درصد کسب میکنند و درصد کمتر از این، میتواند یک داوطلب را از رقابت برای کسب رتبه مناسب و دلخواهش باز دارد. مزیت دیگر استفاده از این دوره آموزشی، عدم نگرانی بابت حضور فرد در کلاسهای آمادگی کنکور است.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
در این برنامه آموزشی، نکات مهم درس با پیشفرض آشنایی دانشجو با مفاهیم اصلی مدیریت بازاریابی در مراحل قبل از فروش، حین فروش و پس از فروش، در نسلهای مختلف بازاریابی ارائه شده و سوالات کنکور ۵ سال گذشته مورد بررسی قرار میگیرد. در طراحی سوالات سالهای اخیر، تعداد منابع و کتب مد نظر طراحان افزایش یافته و همچنین، به سبک مفهومیتری طراحی سوال انجام میشود. جمعبندی مباحث مورد سوال کنکورهای قبل در پاسخگویی به تستهای آزمون ارشد بسیار مفید خواهد بود.
همه توضیحات ...