تفاوت بازاریابی در صنعت سلامت و سایر صنایع
شاید فکر کنید بازاریابی، بازاریابی است دیگر. چه تفاوتی دارد که محصول چه باشد. واقعیت آن است که وقتی یک نگاه کوتاه به آمیخته بازاریابی در بازار دارو و تجهیزات پزشکی و یا کلاً صنعت سلامت میاندازیم، تفاوتها خود را به زیبایی نشان میدهند.
بازاریابی در صنعت سلامت و بازاریابی در صنایع دیگر تفاوتها و چالشهای خود را دارند که به ویژگیهای منحصربهفرد این دو دسته بازار برمیگردد. در این مقاله، به مقایسه بازاریابی در "صنعت سلامت " با بازاریابی در "صنایع مختلف " میپردازیم و تأثیر تفاوتهایی مانند طبیعت محصول، مقررات دولتی، ارزش، قیمت، مشتری، مصرفکننده، پرداختکنندهها، چرخه عمر محصول، فرایند بازاریابی، فرایند فروش، تبلیغات و نیاز به اطلاعات تخصصی را بررسی میکنیم.
همه توضیحات ...