معرفی کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی
مولف: اعظم السادات حسینی
ناشر: کلیدپژوه
نوبت چاپ: 1402
توضیحات کتاب:
این کتاب، ارائه محتوایی جامع و بهروز در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی است. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است که به بررسی چالشها و شناسایی فرصتها، درک عمیقتری از استراتژیهای بازاریابی برای رسیدن به موفقیت در این حوزه بپردازد. همچنین این کتاب، از تحلیل بازار و شناخت مشتریان گرفته تا استراتژیهای تبلیغاتی و فروش، مباحث گوناگونی را در برگرفته است. در نهایت می توان گفت که هدف این کتاب بررسی چالشها و فرصتهایی که در زمینه بازاریابی محصولات کشاورزی می باشد.
https://www.tmrg.ir/book-publishing
همه توضیحات ...