نرم افزار حسابداری لوازم یدکی
تنوع بالای محصولات از برندهای مختلف و برای خودروهای مختلف تولید شده در سال های متمادی، مدیریت انبار و مالای صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو را به یکی از چالش برانگیزترین نمونهها در این زمینه تبدیل میکند. در بسیاری از مواقع با دریافت و تحویل اجناس جدید، نیروهای انبار باید ساعات زیادی را صرف ثبت کالاها در دفاتر سنتی و یا تعریف کالاها در نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خود بکنند که بهرهوری مجموعه را به شدت تحت تاثیر قرار میدهد. از طرف دیگر بسیاری از قطعات در این واحدهای صنفی شامل گارانتی شده و مدیریت سریال و گارانتی محصولات نیز برای کاربران از اهمیت ویژهای برخوردار است.
https://www.parmisit.com/products/acconting-software/small-bussiness-solution/spare-parts-shop/
نرم افزار حسابداری لوازم یدکی پارمیس با قابلیت تعریف خودکار کالاها، مدیریت حرفهای انبار، صندوق فروشگاهی حرفهای، فروشگاه اینترنتی، صدور خودکار اسناد حسابداری و قابلیت اتصال انواع بارکدخوان و تجهیزات فروشگاهیو چندین قابلیت و ویژگی منحصر به فرد دیگر، قادر است تا تمامی نیازهای فعالان صنف لوازم یدکی را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قابلیتهای نرم افزار حسابداری پارمیس، از شما دعوت میکنیم که این ویدئو را تماشا کنید.
همه توضیحات ...