ده سوالی که قبل از طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ، از خود باید بپرسیم؟
از آنجایی که اکثر مشتریان چندین ساعت از روز خود را در پلتفرمها و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و توئیتر سپری میکنند، داشتن یک استراتژی مدون برای حضور و انجام فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ضروری به نظر میرسد و به علت بهروزرسانیهای مکرر این پلتفرمها نیاز خواهید داشت که همواره همراه این تحولات باشید.
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://bit.ly/2USbki9
همه توضیحات ...