کارگاه فن بیان در ارتباط با مشتری

53 بازدید
بیشتر
حامد علی عبدالهی
حامد علی عبدالهی
کارگاه فن بیان در ارتباط حرفه‌ای با مشتری برگزار شد. یکی از دلایل مهم در فروش و مشتری مداری داشتن بیان مودب، رسمی و دوستانه ...
کارگاه فن بیان در ارتباط حرفه‌ای با مشتری برگزار شد. یکی از دلایل مهم در فروش و مشتری مداری داشتن بیان مودب، رسمی و دوستانه پرسنل یک سازمان یا شرکت با مشتریان هست که باعث خواهد شد مشتری حس و تجربه بهتری از محل کسب شما داشته باشد. . برای شرکت در دوره های کافیست عدد ۷ را به شماره زیر ارسال بفرمایید. ما باشما تماس می‌گیریم 09012859000

همه توضیحات ...