صحبت های پروفسور احمد روستا درباره بازاریابی شبکه ای سالم
صحبت های پروفسور احمد روستا درباره تفاوت بین بازاریابی شبکه ای و دسیسه های هرمی و رفتار سالم در بازاریابی شبکه ای
دکتر احمد روستا؛دکترای مدیریت از دانشگاه برادفورد انگلستان
عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
پدر علم بازاریابی نوین ایران
موسس و مدیر عامل اولین شرکت رسمی تحقیقات و مشاوره بازاریابی در ایران بنام شرکت راستابین
مشاوره و محقق پروژه های گوناگون جهت وزارتخانه ها، نهادها و شرکتهای دولتی و خصوصی
عضو هیئت تحریریه مجله های اقتصاد ایران، بررسیهای بازرگانی، بازاریابی، اقتصاد، کمال مدیریت، تبلیغات، پیام صادرات، تجارت امروز و
موسس اولین سایت جامع مدیریت بنام باشگاه مدیریت
عضو انجمن علوم مدیریت ایران
عضو مدعو دانشگاههای مختلف کشور شامل: دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه امیر کبیر، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه یزد، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز مطالعات و پژوهشهای وزارت بازرگانی، واحد تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان توسعه تجارت، سازمان گردشگری و میراث فرهنگی
همه توضیحات ...