آموزش ثبت فاکتور فروش درسامانه مودیان مالیاتی
قرار بر آن شده است که اشخاص حقوقی از ابتدای سال 1402 و صاحبان مشاغل، فروشگاهها و... از تیرماه سال 1402 فاکتور الکترونیکی فروش موسسات خودشان را در سامانه مودیان ثبت و بارگذاری کنند. اگر مودیان مالیاتی صورتحساب و فاکتور فروش خودشان را ثبت کنند؛ دیگر نیازی به معاملات فصلی ماده 169 ق.م.م نمیباشد. طبق بخشنامه مودیان برای ثبت فاکتور الکترونیکی فروش، مهلت 30 روزه پس از انعقاد قرارداد، دارند و تا آن تاریخ باید امور مربوط به ثبت فاکتوردر سامانه مالیات انجام شود.
برای ثبت فاکتور در سامانه مالیاتی، ابتدا باید ثبت نام خود را در سامانه مودیان تکمیل کنید؛ سپس کارپوشه مالیاتی را فعال نموده تا بتوانید از قسمتهای جزئی کارپوشه مالیاتی برای فاکتور الکترونیکی و صورتحساب استفاده نمایید. نحوه ثبت فاکتور در سامانه مودیان بسیار آسان بوده و تنها نیازمندکمی دقت از سوی مودی میباشد.
مودیان میتوانند برای ثبت فاکتور فروش در سامانه مودیان از سامانههای پایانه فروشگاهی و صورتحساب الکترونیکی مالیاتی استفاده کنند و یا صدور فاکتور و صورتحساب را به یکی از شرکتهای معتمد که سازمان مالیاتی معرفی نموده است بسپارند. تمامی راهها شدنی است اما ما برای شما راه مطمئنتری داریم!
راه مطمئن ما سامانه صورتحساب الکترونیکی و پایانه فروشگاهی فرداد میباشد. شما میتوانید با ثبت نام در این سامانه، صفر تا صد امور مالیاتی مربوط به صدور فاکتور و ارسال صورتحساب را با خیال آسوده و به صورت کاملا رایگان به سامانه فرداد بسپارید. پس از آن دیگر نباید نگران امنیت اطلاعات مهم و فاش شدن آنها باشید؛ زیرا سامانه فرداد از طریق توکن سخت افزاری موجود در سامانه و تجهیزاتی که از آن برخوردار است؛ امنیت اطلاعات سامانه شما را افزایش میدهد و اقدام به صدور فاکتور الکترونیکی و ثبت صورتحساب الکترونیکی میکند. استفاده از سامانه صورتحساب الکترونیکی فرداد برای مودیان که تجربه کمی در امور مالیاتی دارند الزامیست.
ثبت نام رایگان در سامانه مودیان مالیاتی فرداد با کلیک روی لینک زیر:
https://www.fardadgroup.com/taxpayer-cloud/
همه توضیحات ...