الگوریتم E.A.T چیست و چرا باید آن را جدی بگیریم؟
در واقع E.A.T الگوریتمی برای سنجیدن میزان اعتبار، تخصص و مورد اعتماد بودن ... کردهاند که معیار الگوریتم E.A.T بیشتر مخصوص سایتهای YMYL
https://webayandeh.com/seo-tutorial/articles/google-eat-algorithm/
الگوریتم EAT گوگل و تاثیرات آن بر روی وبسایت های وردپرسی در جهت بهبود عملکرد سایت و رتبه بندی هایی که از دید گوگل اجرایی می شود. الگوریتم گوگل EAT مخفف سه واژه Expertise (تخصص)، Authoritativeness (اعتبار) و Trustworthiness (اعتمادپذیری) است. پس مشخص میشود که گوگل؛ الگوریتم E-A-T را معرفی کرد که با هدف بررسی صحت محتوای صفحات مختلف به خصوص صفحات YMYL طراحی شده است. الگوریتم EAT در سئو مخفف تخصص (Expertise)، اقتدار(Authoritativeness) و اعتماد(Trustworthiness) است. طبق الگوریتمهای جدید گوگل، برای ساخته شدن برند خود باید تخصص، اعتبار و اعتماد ایجاد کنید که در واقع همان Expertise، Authority و trustworthiness ...
E-A-T بخشی از الگوریتم گوگل است و در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل گنجانده شده است.
همه توضیحات ...