آموزش مدیر بازاریابی بین المللی
آموزش مدیر بازاریابی بین المللی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/didn
بازاریابی و بازاریابی بینالمللی چیست؟
قبل از این که مباحث بازاریابی مطرح شود، نیازها متناسب با تقاضاها تعدیل میشد و محصولات در اختیار افراد قرار میگرفت. این روند ادامه داشت تا به عصر صنعتی شدن رسیدیم. به تدریج نیازهایی فراتر از گذشته احساس شدند و صنعتگران برای پاسخگویی به این نیازها، شروع به عرضه محصولات خود به بازارها کردند. اینگونه بود که رقابت بین محصولات شکل گرفت و بازاریابی پدید آمد. در طی سالهای متمادی، صنعتگران با خود فکر کردند که چرا فقط به فکر نیازهای کشور خود باشیم، این نیازها محدودند، رقابت در آنها دیگر زیاد شده است و اینگونه بود که بازاریابی بینالملل شکل گرفت.
اهمیت یادگیری بازاریابی بینالمللی چیست؟
شما شاید دانشجو باشید و بخواهید در آینده وارد حوزه بینالملل (چه در قامت مشاور و چه در قامت مجری) بشوید و یا شاید تولیدکننده، واسطه و... باشید و به فکرتان رسیده باشد که برای توسعه کسبوکار خود، باید آستینی بالا بزنید و به فکر بازار بینالملل باشید. خوب است که به این نکته هم توجه داشته باشید که بازار بینالملل زبان خاص خود را دارد، لزوما شما نمیتوانید هر چیزی را که اراده کنید صادر کنید. به طور مثال باید به فرهنگ کشور مقصد، نام برند، نرخ ارز و تورم، تعرفهها، بستهبندی محصول، آبوهوا، طریقه حملونقل و صدها نکته دیگر توجه داشته باشید.
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس یکم: مفاهیم و کلیات بازاریابی بینالملل
0:07:12 درس دوم: ضرورت مبحث بازاریابی بینالملل
0:09:42 درس سوم: آیا ما نیاز به عرضه کالاها و خدمات خود در دیگر کشورها داریم؟
0:16:24 درس چهارم: آیا ما شرایط لازم برای صادرات کالاهای خود داریم؟
0:24:05 درس پنجم: محیط جغرافیایی، محیطزیست، محیط قانونی، محیط تکنولوژیک و محیط سیاسی
0:38:29 درس ششم: محیط اجتماعی (فرهنگی)
همه توضیحات ...