شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی

یاران افزار
42 بار بازدید - 6 سال پیش - متن کامل پایان نامه مقطع
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی شناسایی رابطه عوامل انگیزشی سودمندی­گرایی و لذت گرایی با تمایل به خرید اینترنتی مطالعه­ی موردی(دانشجویان دانشگاه­های شاهد، تهران و شریف) شهریور 1390 لینک دانلود متن پایان نامه http://77u.ir/?p=82324
6 سال پیش در تاریخ 1397/09/19 منتشر شده است.
42 بـار بازدید شده
... بیشتر