پوکت خاص ترین شهر تایلند ، رزرو بلیط هواپیما غزال پرواز کیش

51 بازدید
بیشتر
توصیه هوشیاری برای تمامی مسافرین ایران زمین جهت خرید بلیط هواپیما از https://cheapoo.ir با توجه به اینکه این روزها اغلب سفرها بصورت هوایی انجام میشود و نیاز اغلب مسافرین خرید آنلاین بلیط هواپیما و دسترسی آسان تر به خدمات ویژه این صنعت میباشد ، اما همچنان ما شاهد این هستیم که مسافرین در ایران از حداقل های امکانات و دسترسی های این حوزه برخوردار هستند. همانطور که میدانید یکی از عوامل مهمی که این روزها بسیار در خبرگزاری های مختلف از آن صحبت میشود استرداد بلیط هواپیمای مسافرین هست که حسب شرایط شخصی مایل به انجام سفر خود نیستند ، اما اکثرا با این جواب مواجعه میشوند که اگر پرواز چارتری تهیه کرده باشید امکان کنسلی میسر نیست و فقط پروازهای سیستمی امکان استرداد با جریمه را دارا میباشد. هم اکنون با توجه به افزایش روز افزون و سالانه قیمت بلیط هواپیما ، عدم امکان کنسلی مسافرینی که بنا به شرایط شخصی امکان استفاده از پرواز را ندارند باعث شده تا خسارتهای سنگینی را متحمل شوند. اما جالب است بدانید خرید بلیط هواپیما در وبسایت غزال پرواز کیش متفاوت است و این شرکت حدود یک سال است که در صدر تمامی تبلیغات خود این مهم را به تمامی مسافرین گوشزد میکند که دیگر این امکان برای مسافرین تمامی پروازها چه بلیط های سیستمی و چه پروازهای چارتری فراهم گردیده است. با توجه به این خبر و پیگیری های که از طرف تیم ما صورت گرفت متوجه شدیم که فرایند کنسلی این غزال پرواز کیش برای مسافرینی که بعد خرید بلیط هواپیما خود مایل به کنسل کردن هستن به چه گونه است: ۱: بلیط های سیستمی ؛ غزال پرواز کیش این تیکت ها را مشخصا کما فی السابق بر اساس بخشنامه ایرلاین ها و بر حسب کلاس پروازی که مسافر خریداری کرده و بر اساس مدت زمان مانده به موعد پرواز با جریمه کنسل میکند. ۲: بلیط چارتری یا همان پروازهای چارتری : غزال پرواز کیش نیز این تیکت ها را هم بر اساس مدت زمان و تعداد روز مانده به پرواز درصد جریمه کنسلی برایش تعیین میکند و یک مورد اضافی برای کنسلی اینگونه تیکت ها وجود دارد و آن هم این است که بعد از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل پرواز ، اغلب این تیکت ها قابل کنسل نیستند ، یعنی بلیط های چارتر فقط تا ۱۲ ظهر روز قبل پرواز امکان کنسلی با جریمه را دارند. اما از همه ی اینها که گذر کنیم این هست که اغلب وبسایت های فروش بلیط هواپیما یا مثل غزال پرواز کیش به چارترکنندگان سراسر کشور و ایرلاین برای نمایش ارزانترین پروازها لینک هستند ، بنابراین هرچقدر تعداد قراردادهای فی مابین شرکت ها با تامین کنندگان پرواز ها بیشتر باشد باعث میشود پروازهای جامعتری در وبسایت نمایان شود و مسافرین میتوانند ازتنوع پروازی موجود در وبسایت نهایت استفاده را ببرند با گذری که از سایت های مختلف انجام دادیم ، تعداد پروازها و ارزانی بلیط هواپیما در وبسایت غزال پرواز کیش (www.cheapoo.ir) بسیار برای ما جلب توجه کرد و باعث شد تا متوجه شویم این وبسایت از تنوع پروازی و قیمتی فوق العاده برخوردار است. به پایین صفحه این وبسایت که رفتیم متوجه شدیم ، پشتیبانی ۲۴ ساعته در این وبسایت میتونه به ما درصورتی که به مشکل خاصی برخورد کردیم کمک کنه. پیشنهاد ما به شما در این ایام پیک سفر برای خرید بلیط هواپیما غزال پرواز کیش چیپو یا همان cheapoo.ir هست . اگر بتونیم در صنعت هوایی و پرواز همینطور با رقابتی که در حال حاضر بوجود آمده پیش برویم میتوانیم خدماتی به مراتب بهتر و در سطح نیازهای مشتری از این شرکت ها دریافت کنیم.