آموزش مدیریت چابک در جلسات

فرادرس
فرادرس
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش مدیریت چابک در جلسات و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir ...
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش مدیریت چابک در جلسات و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir/ihv2 زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: بررسی دلایل عدم اثربخشی جلسات 0:12:00 درس ۲: معرفی انواع جلسات 0:23:22 درس ۳: آشنایی با ارکان اصلی جلسه و توضیح وظایف هر کدام از آن‌ها 0:26:16 درس ۴: مهارت‌های لازم جهت برگزاری جلسات 0:35:56 درس ۵: تعیین فرد مسئول و رهبر جلسات مدیریت چابک چیست؟ مدیریت چابک یک فرایند مدیریتی است که در آن توجه بر تعامل، همکاری و تغییرات سریع و پیوسته در فرایندها و فعالیت‌ها متمرکز می‌شود. اهمیت یادگیری مدیریت چابک در جلسات چیست؟ هر چقدر کسب‌وکارها بتوانند مدیریت زمان بهینه‌تری داشته باشند و راندمان کاری کارکنان خود را بالاتر ببرند، می‌توانند نتایج بسیار بهتری را بگیرند، همچنین سرعت تصمیم‌گیری و ایجاد تغییرات در این سازمان‌ها بسیار بالاتر خواهد بود و در نتیجه می‌توانند در فضای پرچالش و رقابتی امروز، بسیار موفق‌تر عمل کنند. در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ در این آموزش، اصول برگزاری یک جلسه چابک و موفق را با هم آموزش خواهیم دید و شما اطلاعات کاملی در خصوص نحوه برنامه‌ریزی، نحوه برگزاری، نحوه دعوت از اعضا و موارد مهمی که در جهت برگزاری یک جلسه پربار نیازمند هستید را آموزش خواهید دید. همچنین، شما با نحوه نوشتن صورت‌جلسه آشنا خواهید شد تا بتوانید در انتهای جلسات با نوشتن آن تک‌تک اعضای حاضر در جلسه را متعهد به انجام وظایف شرح داده شده در جلسه کنید.

همه توضیحات ...