دکوراسیون داخلی و مبلمان اتاق مدیریت _ چوبیکانو
145 بار بازدید -
2 سال پیش
-
در این مقاله به بررسی
در این مقاله به بررسی اجزای مبلمان اتاق مدیریت و چیدمان دفتر مدیر در یک اداره خواهیم پرداخت. هر یک از این بخش های یک دفتر کار، طراحی و چیدمان خاص خود را داشته و با محیط های دیگر متفاوت می باشند. برای مثال فضای استراحت کارمندان با هدف ایجاد راحتی طراحی می شود و لی در چیدمان اتاق مدیریت بیشتر بر روی با شکوه بودن متمرکز است.
اتاق مدیریت یک شرکت یا اداره مکانی است که قرار های کوچک کاری، ثبت قرارداد ها و در برخی موارد استخدام کارکنان جدید در آن به وقوع می پیوندد. بنابراین طراحی این اتاق باید رسمی و در عین حال راحت باشد. اگرچه طراحی این محیط بیشتر به رضایت و سلیقه مدیر بستگی دارد.
برای مطالعه مقاله به صورت کامل، به لینک زیر مراجعه نمایید:
https://lnkd.in/d6gg88tg
2 سال پیش
در تاریخ 1400/10/29 منتشر شده
است.
145
بـار بازدید شده