آموزش ارسال تیکت و درخواست پشتیبانی در پنل کاربری زرین‌پال

زرین پال
زرین پال
909 بار بازدید - 3 سال پیش - زرین‌پال به منظور تسهیل خدمات
زرین‌پال به منظور تسهیل خدمات و سرویس‌ها برای پذیرندگان خود، مجموعه‌ای جامع از مستندات آموزش‌های تخصصی مورد نیاز کسب و کارها را فراهم آورده است. آن‌چه در این ویدیو خواهید دید: مشاهده‌ی تاریخچه‌ی تیکت‌های ارسالی و دریافتی بررسی و پیگیری وضعیت تیکت‌های ارسالی دریافت پاسخ سریع با ارسال تیکت جدید
3 سال پیش در تاریخ 1399/12/16 منتشر شده است.
909 بـار بازدید شده
... بیشتر