کارگاه آموزشی هک رشد( قسمت 2)
این دوره که توسط گاراژفرمانیه و با تدریس علی رودگر انجام میگردد، درباره نقش و اهمیت فعالسازی مشتریان جذب شده است.
- فعال سازی مشتریان چیست؟
مشتریان جذب شده لزوما تا زمانیکه برای ارزش ایجاد شده هزینه نپردازند فعال تلقی نمیشوند.
- ارزیابی نرخ تبدیل در فانل مشتری
مشتریان جذب شده در طول مسیرشان بنا به دلایل مختلف از محصول خارج میشوند. درک چرایی این خروج زمینه ساز ایده پردازی آینده است.
- چگونگی استفاده از داده هی فانل مشتری
همه توضیحات ...