آموزش مدیریت خرید خارجی و سفارش های بین المللی
برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش مدیریت خرید خارجی و سفارش های بین المللی و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:
https://fdrs.ir/2csp
زمانبندی ویدئو:
0:00:00 درس ۱: تعریف سیستم و مفاهیم اصلی آن
0:15:27 درس ۲: مشخصات و وظایف مدیر سفارشهای خارجی
0:22:07 درس ۳: واردات کالا و دلایل خرید کالا از خارج کشور
0:27:41 درس ۴: منبعیابی
اهمیت یادگیری مدیریت خرید و سفارشهای خارجی چیست؟
از آنجایی که مهمترین هدف مدیریت خرید و سفارشات خارجی تامین نیازهای سازمان است، اغلب کشورها با برقراری روابط تجاری با یکدیگر سعی در تهیه و تولید کالاهایی را دارند که سایر کشورهای جهان از تولید آن عاجزند و یا از نظر اقتصادی تولید آن را مقرون به صرفه نمیدانند. به طور کلی تجارت خارجی نیاز به آشنایی با مراحل ثبت سفارش کالا، ورود کالا، اصطلاحات بینالمللی، قوانین و مقررات، منابع تهیه کالا، آشنایی با شرایط پرداختها، حملونقل، امور گمرکی و ... دارد که انجام این امور بر عهده مدیران خرید خارجی است.
اهمیت نقش مدیریت خرید و سفارشات خارجی از این جهت است که روابط تجاری و بازرگانی بین کشورها در روند رشد، بقاء و یا احیانا نابودی سازمانها و شرکتهای فعال در صحنه بازارهای بینالمللی موثر هستند. بنابراین مدیر خرید برای انجام وظایف مربوطه باید ضمن آشنایی با امور بازرگانی بینالمللی، تجربه کافی نیز داشته باشد.
در این فرادرس چه چیزی یاد میگیریم؟
در این آموزش تمرکز ما بر این است تا مراحل تامین کالا و سفارشات خارجی را به صورت گامبهگام ارائه کنیم و انتظار میرود دانشپژوهان پس از فراگیری این آموزش بتوانند جهت خرید خارجی کالا و خدمات از آن بهره ببرند.
همه توضیحات ...