گفتوگوی منوچهر صدری در پنل تجربه اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی
منوچهر صدری، مدیر اجرایی تپسل در پنل تجربه اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی که در همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی برگزار شد با اشاره به اینکه تپسل مجری بیش از ۷۵ درصد ظرفیت تبلیغاتی اپلیکیشنهای ایرانی و ۵۰ درصد فضاهای تبلیغاتی وبسایتهای ایرانی است، به این نکته تاکید کرد که فعالیت تپسل محصول سرعت گردش پول و درآمد ناخالص ملی است و طبیعتا اتفاقات چند سال گذشته در کشور ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است.»
او ادامه میدهد: «در کنار رویدادهای اجتماعی که فعالیت مارا متاثر کرده است، روندی درسالهای گذشته پیشرفته که حاصل آن کاهش رقابت در بازار بوده است و این مسئله اثر مستقیم خود را روی سرمایهای که وارد صنعت تبلیغات میشود، نشان داده است.
او همچنین با بیان اینکه در دنیا تبلیغات آنلاین در حال گرفتن سهم بیشتری از صنعت تبلیغات هستند، براین باور بود که هرچند که این موضوع در ایران کمرنگتر از دنیا است، اما به هرحال تبلیغات دیجیتال در ایران نیز رو به رشد است و بخشی از رشدی که ما هم تجربه کردهایم به همین دلیل بوده است.
همه توضیحات ...