آموزش بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ Event Marketing

70 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ Event Marketing - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir ...
آموزش بازاریابی رویداد یا ایونت مارکتینگ Event Marketing - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/khux ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد چیست؟ ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد، یک نوع فعالیت بازاریابی با هدف هر چه عمیق‌تر شدن ارتباط با مشتریان است، همچنین در کنار آن اهدافی مانند آگاهی از برند، ترویج و معرفی نام تجاری، معرفی مزیت‌های رقابتی و در نهایت شناخت محصولات و خدمات انجام می‌شود. اهمیت یادگیری ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد چیست؟ سالانه رویدادهای زیادی در سراسر دنیا برگزار می‌شود که برخی از آن‌ها بسیار حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی درست و دقیق انجام می‌شود و برخی دیگر نیز با ضعف‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود. معرفی بهتر و حرفه‌ای‌تر یک برند و به نوعی کسب‌وکار می‌تواند باعث افزایش فروش و رونق کار شود، باعث جلب اعتماد مشتریان می‌شود چرا که امروزه میزان اعتماد خریداران بسیار کم شده است. به دلیل پیچیدگی زیاد فضاهای کسب‌وکار و همچنین تغییرات زیاد رفتارهای خرید مصرف‌‌کننده، حجم بالای تبلیغات، کاهش دقت، کاهش تمرکز مخاطبین و همچنین هزینه‌های سنگین جهت معرفی به مخاطبین اصلی، یکی از راه‌های دیده شدن و موفقیت بیشتر استفاده از ایونت مارکتینگ است. در کشور ما هنوز این موضوع جای کار بسیار زیادی دارد و می‌توان از آن بهترین استفاده را کرد. در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ هدف اصلی در این آموزش یادگیری کامل مخاطب جهت برگزاری یک رویداد اثرگذار است. در همین راستا پس از آشنایی با مفاهیم و مقدمات ایونت مارکتینگ و مروری بر اهداف برگزاری ایونت روش‌های تبلیغ و دعوت به ایونت مانند انتخاب یک شعار تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و چاپی، حضور در فضای مجازی، انتخاب رسانه و کلی روش‌های مختلف دیگر، نحوه برگزاری، منابع انسانی لازم، شرکت‌کنندگان، طرح های تشویقی، نحوه ارتباط با افراد ناشناس و کلی مطالب مفید و موثر دیگر را یاد می‌گیریم. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: مفاهیم 0:03:41 درس ۲: مزایا 0:13:32 درس ۳: مخاطبان 0:17:11 درس ۴: زمان مناسب برای برگزاری 0:19:11 درس ۵: مکان مناسب برای برگزاری 0:22:46 درس ۶: شناسایی محدوده جغرافیایی بازار هدف 0:25:44 درس ۷: فهرست برنامه‌های ایونت 0;30:28 درس ۸: ارتباط داشتن برنامه ایونت با مخاطبان

همه توضیحات ...