وبینار رایگان پرسونای مشتریان: اصول طراحی و تعیین پرسونا
پرسونا تصویری فرضی، اما شفاف از یک مخاطب با ویژگی ها، الگوهای فکری و رفتاری خاصی است که میتواند مشتری شما باشد. این تصویر، در مورد تعداد زیادی از مشتریان شما صادق است.
پرسونای مشتری دارای جزییات روانشناختی فراوانی است، با در اختیار داشتن پرسونا می توانید خود را جای کاربر قرار داده و از نظر او محصول تولید شده را مورد بررسی قرار دهیم. پرسونای مشتریان همچنین در طراحی استراتژی محتوایی سازمان و طراحی نقشه سفر مشتری نقش به سزایی دارد.
همه توضیحات ...