وبینار «بهینهسازی کمپینهای 360درجه»
کمپین 360درجه، یک نوع کمپین بازاریابی است که از طیف گستردهای از کانالها و ابزارها برای رسیدن به مخاطبان هدف استفاده میکند. این کمپینها به گونهای طراحی میشوند که یک تجربهی یکپارچه و منسجم و به عبارتی، پیام واحدی را به مخاطب منتقل کنند.
سرفصلها:
* چیستی و کاربرد کمپین 360درجه
* بررسی مدل 5m در کمپین 360درجه
* بررسی ابزار و کانالها ضروری کمپین
* بهینهسازی قبل و حین اجرای کمپین به تفکیک کانال
* شناخت مهمترین kpiها در هر بخش
همه توضیحات ...