آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی

235 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/e735 در حقیقت، بازار ...
آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/e735 در حقیقت، بازاریابی هنر متقاعد کردن افراد و راهی است برای ترغیب مشتری به مسیر دلخواه شما یا بازداشتن از کارهایی که آن‌ها انجام می‌دهند و وادار کردن به انجام کارهایی که مورد پسند شما است، زیـرا مسیر پیشنهادی شما قرار است زندگی آن‌ها را آسان‌تر کند و سریع‌تر به اهداف خود برسند. یکی از نقص‌های موجود در بازاریابی سنتی پرهزینه بودن است به گونه‌ای که بسیاری از کسب و کارهای کوچک با وجود تمایل به استفاده از آن، نمی‌توانند هزینه‌های آن را متقبل شوند. همین مساله موجب ظهور بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) برای کسب و کارهای کوچک شد که نوعی بازاریابی بدون هزینه است و یک مزیت رقابتی قدرتمنـد اسـت کـه باعـث سرعت و سوددهی کار می‌شود. از آنجایی که این نوع بازاریابی بر پایه خلاقیت و ایده و برخلاف عرف و روال معمول صورت می‌گیرد، دارای حداکثر بازدهی ممکن است. وظیفه شما به عنوان یک بازاریاب چریک این است که هر لحظه مخاطب را متعجب و جلب خود کنید. این سبک بازاریابی روشی برای آگاهی دادن و متمایز شدن نسبت به رقبا است که موجب متمایز و متفاوت شدن برند شما می‌شود. کافی است بتوانید مخاطبان خود را به درستی شناسایی کنید و برای شگفت‌زده کردن آن‌ها از راهکارهای متعدد بهره گیرید و سپس با هیجان‌انگیزترین و غیر عادی‌ترین حالت ممکن، آن ایده را به اجرا درآورید. زمانی که اینگونه عمل کنید، به درستی یک متخصص بازاریابی چریکی خواهید بود. هدف این فرادرس تبدیل شـما بـه یـک بازاریاب چریک است. بعد از آن که شما به یک بازاریاب چریک تبدیل شـدید، می‌دانید که چگونه حقیقت را به طریقی جذاب به مخاطب نشان دهید. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: نحوه اجرایی ‌کردن بازار چریکی 0:07:17 درس دوم: اصول، تاکتیک و روش‌های بازار چریکی 0:23:46 درس سوم: ابزارهای مختلف بازار چریکی

همه توضیحات ...