آموزش بازاریابی بازگشتی Retention Marketing

17 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی بازگشتی Retention Marketing و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید ...
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی بازگشتی Retention Marketing و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir/mtkn زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: تعریف 0:10:00 درس دوم: اهمیت 0:20:28 درس سوم: آمار و ارقام 0:28:24 درس چهارم: مقایسه بازاریابی بازگشتی و بازاریابی جذبی 0:33:02 درس پنجم: مزایا بازاریابی بازگشتی چیست؟ بازاریابی بازگشتی شامل فعالیت‌هایی است که یک فروشگاه یا کسب‌وکار انجام می‌دهد تا احتمال خرید مجدد مشتری را افزایش دهد. این در حالی است که بر افزایش سودآوری هر خرید تکراری نیز تمرکز می‌کند. اهمیت یادگیری بازاریابی بازگشتی چیست؟ مشتریان قبلی شما دارایی بزرگی برای کسب‌وکار شما هستند، بنابراین حفظ یک رابطه قوی با مشتریان قبلی و فعلی خود بسیار مهم است. با این حال، بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک به جای این که بیشتر به مشتریانی که در حال حاضر دارند توجه کنند. بیشتر بودجه بازاریابی خود را صرف یافتن مشتریان جدید می‌کنند. صرف نظر از نوع کسب‌وکاری که دارید، باید بازاریابی بازگشتی را در استراتژی‌های مختلف خود بگنجانید. بدون استفاده از استراتژی‌های بازاریابی بازگشتی، ممکن است خود را دائما در تلاش برای یافتن مشتریان جدید بیابید. هدف این استراتژی بازاریابی حفظ مشتریان شما و همچنین شامل هدف‌گیری مجدد مشتریان غیر فعال نیز می‌شود. بنابراین نیازی به صرف هزینه زیادی برای جذب مشتریان جدید ندارید. بازاریابی بازگشتی تنها بخشی از استراتژی کلی بازاریابی است. جذب مشتری همیشه یک جزء مهم خواهد بود، اما باید از اهمیت بازاریابی بازگشتی غافل نشوید. اما بیایید به این موضوع بپردازیم که علت مهم بودن بازاریابی بازگشتی چه چیزی می‌تواند باشد؟ طبق آمارهای جدید، در مقالات معتبر مشخص شده است که به دست آوردن یک مشتری جدید حدود 5 تا 25 برابر بیشتر از حفظ یک مشتری قدیمی هزینه دارد و همچنین رشد تقریبا 5 درصدی در حفظ مشتری می‌تواند به افزایش 75 درصدی سودآوری کسب‌وکار شما منجر شود. در واقع با توضیحات ارائه شده مشخص می‌شود که حفظ مشتری می‌تواند زندگی و آینده کسب‌وکار شما را تغییر دهد. به جای این که مغز خود را درگیر کنید و سعی کنید راه‌های خلاقانه‌ای برای جذب مشتریان جدید بیابید.

همه توضیحات ...