معرفی کآشف در همایش نقش روابط عمومی در کسب و کار محلی
108 بار بازدید -
5 سال پیش
-
برای پاسخ دادن به
برای پاسخ دادن به این سئوال ها، زندگی دوران کودکی و نوجوانی ۵۰ کارآفرین بزرگ کشور را از نزدیک مطالعه کردیم و بر مبنای آن مدلی پژوهشی برای ویژگی ها و شایستگی های فردی مورد نیاز کودکی ارایه کردیم. بر اساس این مدل، به طراحی ابزارهای سنجش ویژگی ها و روحیه کارآفرینی دانش آموزان پرداختیم.۰۹۱۳۱۰۱۸۵۹۰مهندس مهدی عباس زاده
5 سال پیش
در تاریخ 1398/06/11 منتشر شده
است.
108
بـار بازدید شده