پیش‌بینی آپدیت‌های بعدی گوگل و آینده‌ی سئو

2,911 بازدید
بیشتر
میلاد صفائی
میلاد صفائی
*** دوره‌های آموزشی من در ای‌سمینار: https://eseminar.tv/teacher/%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8% ...
*** دوره‌های آموزشی من در ای‌سمینار: https://eseminar.tv/teacher/%D9%85%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AF-%D8%B5%D9%81%D8%A7%D8%A6%DB%8C *** کانال تلگرام من: https://t.me/MiladSafaei_ir *** پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/miladsafaei.ir *** توضیحات ویدیو: در گذشته، شخصی‌سازی نتایج جستجوی گوگل فقط به مواردی مثل «کلمات کلیدی محلی (مثل رستوران نزدیک من) و IP و زبان و...» محدود بود. اما با توسعه‌ی هوش مصنوعی، هم «رفتار مصرف محتوا» توسط کاربران تغییر کرده و هم «چگونگی پیشنهاد محتوا» توسط گوگل و سایر پلتفرم‌های محتوایی پیشرفت کرده. گوگل نه فقط در دیسکاور، بلکه نتایج جستجوی ارگانیک رو هم با علاقمندی‌های کاربران (Interest) شخصی‌سازی می‌کنه. در ارائه‌ای که با عنوان «زمین مسابقه‌ی فردا کجاست» در رویداد پرواز ۲ داشتم، توضیح دادم که معتقدم امروز ما با یک پارادایم‌شیفت یا انقلاب در «صنعت محتوا» مواجه هستیم و اگر خودمون رو با این تحولات هماهنگ نکنیم، حتماً شکست خواهیم خورد. ️ درباره‌ی Interest بیشتر صحبت خواهم کرد.

همه توضیحات ...