صحبت های مدیرعامل سپیدز در کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی | سوال سوم

285 بازدید
بیشتر
نرم افزار رستوران  سپیدز
نرم افزار رستوران سپیدز
پنل گفتگوی تخصصی در سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با حضور شرکت سپیدز ، بزرگترین تولید کننده نرم افزار های رستوران ، فس ...
پنل گفتگوی تخصصی در سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با حضور شرکت سپیدز ، بزرگترین تولید کننده نرم افزار های رستوران ، فست فود و کافی شاپ در کشور پاسخ آقای همایون زارعی مدیرعامل سپیدز به سوال سوم : خدمات crm در حوزه بهبود عملکرد رستوران ها و افزایش رضایتمندی مشتری چه نقشی دارد؟

همه توضیحات ...