آموزش بخش Admin در GA4 - قسمت 2 دوره جامع رایگان

591 بازدید
بیشتر
امیر همتی (Amir Hemmati)
امیر همتی (Amir Hemmati)
در این ویدئو باهم مرور می کنیم که بخش ادمین GA4 چه مواردی رو داره و چقدر با یونیورسال تفاوت داره. SETUP ASSISTANT در تنظیمات ویژ ...
در این ویدئو باهم مرور می کنیم که بخش ادمین GA4 چه مواردی رو داره و چقدر با یونیورسال تفاوت داره. SETUP ASSISTANT در تنظیمات ویژگی، اولین قسمت Setup Assistant است که تعدادی تنظیمات را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آنها را سفارشی کنید. بخش اول مجموعه است و در اینجا می توانید نصب تگ گوگل خود را مدیریت کنید. شما همچنین دارای اندازه‌گیری رویداد سفارشی و شناسه کاربری هستید که اساساً فقط مستندات است. این منطقه همچنین جایی است که می توانید ویژگی اندازه گیری پیشرفته را فعال کنید. Google Signals Data قسمت بعدی Property Settings نام دارد و اینجاست که می توانید سیگنال های داده را مدیریت کنید. این تنظیم برای مدل سازی داده ها و ردیابی کاربران بین دستگاهی بسیار مفید است. تعدادی گزینه اضافی برای ردیابی کاربران در زمانی که شخصی سازی تبلیغات را روشن کرده اند به شما ارائه می دهد. این برای فعالیت های بازاریابی مجدد و جمع آوری اطلاعات جمعیتی کاربران شما عالی است. می‌توانید حساب خود را طوری پیکربندی کنید که امکان شخصی‌سازی تبلیغات را فراهم کند و می‌توانید فهرست کشورهایی را که به آن‌ها اجازه می‌دهید سفارشی کنید. شما می توانید با جمع آوری داده های کاربر موافقت کنید. تنها یکی از راه های GA4 بهبود حریم خصوصی و امنیت داده ها است. Linking در حال حاضر، ادغام‌های ممکن با Google Ads و BigQuery هستند و می‌توانید آن‌ها را در اینجا تنظیم کنید. ادغام های بیشتری در آینده اضافه خواهد شد. Audiences زمینه ی برای ایجاد و تعریف مخاطبان شما وجود دارد. می توانید مخاطبان سفارشی را از ابتدا ایجاد کنید یا آنها را بر اساس پیشنهادات Google بسازید. به عنوان مثال، بر اساس جمعیت شناسی، کسب و غیره. Conversions تبدیل و ردیابی تجارت الکترونیک را تنظیم کنید.

همه توضیحات ...