چالش‌های صنعت تبلیغات دیجیتال | اینوتکس 2023

تپسل
تپسل
احمد عطارزاده، مدیر مارکتینگ تپسل در گفتگو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ به بررسی مسائل مربوط به صنعت تبلیغات و چال ...
احمد عطارزاده، مدیر مارکتینگ تپسل در گفتگو با خبرنگاران حاضر در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ به بررسی مسائل مربوط به صنعت تبلیغات و چالش‌های موجود در این صنعت پرداخت. عطارزاده گفت: «چالش‌های صنعت دیجیتال به چند دسته تقسیم می‌شود. برخی از این چالش‌ها فنی هستند، ولی بخشی از آن‌ها خارج از دسترس ما است. یکی از این چالش‌ها به حوزه فرهنگ ربط دارد. کالج تپسل با همین هدف ایجاد شده‌ و پنج سال است که در کالج تپسل مقالات آموزشی منتشر می‌شود. اما برخی از چالش‌ها دست ما نیست. شش ماه دوم سال گذشته برای تبلیغات خیلی سخت بود؛ نه فقط تبلیغات دیجیتال، بلکه تبلیغات آفلاین هم با چالش‌هایی مواجه شد.» مدیر مارکتینگ تپسل با اشاره به جام ‌جهانی در سال گذشته افزود: «جام جهانی اتفاق خاصی را رقم نزد، ولی هزینه‌های زیادی را برای آن متحمل شدیم.»

همه توضیحات ...