آموزش تولید محتوا مدرس محسن کامرانی - قسمت ششم
9 بار بازدید -
7 ماه پیش
-
برای دریافت پکیج تولید محتوا
برای دریافت پکیج تولید محتوا لطفا به سایت وانشان به نشانی VANESHAN.com مراجعه کنید.
در تولید محتوا مخاطب شناسی شامل نیاز مشتری و رفتار مشتری در اولویت فرایند یا ارکان محتوادانی به شمار میآید.
پرسش اساسی در جاده و مسیر تولید محتوا این است که مخاطب چیست؟
چرا مخاطب شناسی ضرورت و اهمیت دارد؟
چرا نیازهای مشتری در قیاس با انتخاب کلمات کلیدی و ایده پردازی در اولویت قرار دارد؟
در این قسمت در قالب کیمیاگری تولید محتوا به زبان ساده در نظر به این پرسش ما به همراه هویت درونی خودشناسی و خودآگاهی و خود تحلیلی و هویت بیرونی مخاطب شناسی پاسخ داده شود.
سرفصلها
آمادگی برای تولید محتوا
هویت درونی و خودآگاهی خودشناسی و خود تحلیلی
هویت درونی و ایده پردازی
هویت بیرونی و مخاطب شناسی
هویت بیرونی و نیاز مشتری
مخاطبین
همه کسب و کار
مدرس تولید محتوا: محسن کامرانی؛ مشاور و مدرس کسب و کار
7 ماه پیش
در تاریخ 1402/08/20 منتشر شده
است.
9
بـار بازدید شده