آموزش تولید محتوا مدرس محسن کامرانی - قسمت ششم

سایت آموزشی وانشان
سایت آموزشی وانشان
9 بار بازدید - 7 ماه پیش - برای دریافت پکیج تولید محتوا
برای دریافت پکیج تولید محتوا لطفا به سایت وانشان به نشانی VANESHAN.com مراجعه کنید. در تولید محتوا مخاطب شناسی شامل نیاز مشتری و رفتار مشتری در اولویت فرایند یا ارکان محتوادانی به شمار می‌آید. پرسش اساسی در جاده و مسیر تولید محتوا این است که مخاطب چیست؟ چرا مخاطب شناسی ضرورت و اهمیت دارد؟ چرا نیازهای مشتری در قیاس با انتخاب کلمات کلیدی و ایده پردازی در اولویت قرار دارد؟ در این قسمت در قالب کیمیاگری تولید محتوا به زبان ساده در نظر به این پرسش ما به همراه هویت درونی خودشناسی و خودآگاهی و خود تحلیلی و هویت بیرونی مخاطب شناسی پاسخ داده شود. سرفصل‌ها آمادگی برای تولید محتوا هویت درونی و خودآگاهی خودشناسی و خود تحلیلی هویت درونی و ایده پردازی هویت بیرونی و مخاطب شناسی هویت بیرونی و نیاز مشتری مخاطبین همه کسب و کار مدرس تولید محتوا: محسن کامرانی؛ مشاور و مدرس کسب و کار
7 ماه پیش در تاریخ 1402/08/20 منتشر شده است.
9 بـار بازدید شده
... بیشتر