مبانی برنامه‌نویسی - پروژه‌ی تمرینی - بخش اول - جست‌وجو

محمد امین چیتگرها
محمد امین چیتگرها
در این ویدیو، شروع می‌کنیم که یک پروژه‌ی تمرینی رو بزنیم. ابتدا می‌گردیم که چه چیزی رو بزنیم. بعد از این‌که ...
در این ویدیو، شروع می‌کنیم که یک پروژه‌ی تمرینی رو بزنیم. ابتدا می‌گردیم که چه چیزی رو بزنیم. بعد از این‌که یک بازی رو انتخاب کردیم، مقدماتش، مثل یک کتاب‌خانه‌ی گرافیکی، رو پیدا می‌کنیم. بعد از نصب، مقدار کمی هم باهاش کار می‌کنیم. بیش‌ترین تمرکز ما در این ویدیو، روی مهارت جست‌وجو کردن هست؛ و تلاش بر اینه که هر چیزی رو بتونیم از داخل اینترنت پیدا کنیم. بازی‌ای که در این ویدیو برگزیده شد، ماربازی، و کتاب‌خانه‌ی گرافیکی انتخاب‌شده، SDL هست. هم‌چنین، توی این ویدیو، تلاش شده که مفهوم‌های لینک کردن، به دو شیوه‌ی ایستا و پویا، توضیح داده بشه. (کلاس آنلاین ضبط‌شده‌ی کلاس حل تمرین درس مبانی برنامه‌نویسی، دانشگاه بوعلی‌سینا، مورخ ۸ دی ۱۴۰۰)

همه توضیحات ...