مرگ برندها؛ برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر
آخر هفته با ایرج جمشیدی
پنجشنبه ( ۱۱ آبان ۱۴۰۲)
در هر نوع ارتباط با مفهومی به نام «مشتری» عواملی در کارند که نادیده انگاشتنشان از سوی کسبوکارها به شکست آنها منجر خواهد شد، در برنامهی برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر، برند استراتژیست و کارشناس برندینگ، به بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.
پروژهی ساخت مسکن با متراژ پایین یا مسکن ۲۵ متری در تهران بلافاصله پس از مطرح شدن، مورد تکذیب مسئولان قرار گرفت و مدیر کل وزارت شهرسازی تهران در این مورد گفت که با «این رویکرد به شدت مخالفیم». در قسمت دیگری از آیندهپژوهی سکونت با پیمان رحیمینژاد به بررسی اینکه اجرایی کردن این پروژه تا چه اندازه ضروری است، خواهیم پرداخت.
همه توضیحات ...