آموزش بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ SMS Marketing

49 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ SMS Marketing و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک ...
برای دسترسی به نسخه کامل‌تر آموزش بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ SMS Marketing و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: https://fdrs.ir/xgvw زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: مفهوم بازاریابی پیامکی 0:06:57 درس ۲: تاریخچه و روند رشد 0:15:03 درس ۳: آمار و ارقام 0:24:08 درس ۴: مزایا 0:32:30 درس ۵: کاربردها منظور از بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) چیست؟ بازاریابی پیامکی (SMS Marketing)، یک روش بازاریابی است که در آن پیامک‌ها به افراد ارسال می‌شوند تا محصولات یا خدمات شرکت‌هایی که این پیامک‌ها را ارسال می‌کنند؛ تبلیغ و معرفی شوند. اهمیت آشنایی با بازاریابی پیامکی چیست؟ بازاریابی پیامکی به دلایل متعددی برای کسب‌‌وکارها و سازمان‌ها اهمیت دارد. اولا، پیامک به عنوان یک وسیله ارتباطی بسیار رایج در بین افراد و برخورداری از یک استراتژی بازاریابی پیامکی موثر، می‌تواند کسب‌‌وکارها را در جلب توجه مخاطبان و ارائه پیام‌های تبلیغاتی کمک کند. ثانیا، ارسال پیامک‌های بازاریابی به عنوان یک روش مستقیم و فوری به دست مخاطبین، امکان برقراری ارتباط شخصی‌تر و جذاب‌تر را فراهم می‌کند. در نهایت، بازاریابی پیامکی به عنوان یک روش بازاریابی، نسبت به روش‌های دیگری مانند تلویزیون، رادیو و تبلیغات چاپی، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است. در این فرادرس چه چیزی یاد می‌گیریم؟ در این آموزش، ما با مفاهیم و روش‌های بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) آشنا خواهیم شد. در این فرادرس، نحوه استفاده از پیامک‌های جذاب و تاثیرگذار برای ارتباط با مشتریان، تبلیغات و افزایش فروش را یاد می‌گیریم؛ با تکنیک‌ها و روش‌های موثر برای نوشتن و ارسال پیامک‌های بازاریابی آشنا می‌شویم و همچنین، یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و روش‌های مختلف برای مدیریت و ارسال پیامک استفاده کنیم. این آموزش از فرادرس به گونه‌ای طراحی و ارائه شده است که قابل استفاده برای کارمندان، صاحبان کسب‌وکار و همه علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار و بازاریابی باشد.

همه توضیحات ...