آموزش بازاریابی مد - شناسایی مشتریان و رفتار خرید مصرفی در کسب و کار

182 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی مد - شناسایی مشتریان و رفتار خرید مصرفی در کسب و کار - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) htt ...
آموزش بازاریابی مد - شناسایی مشتریان و رفتار خرید مصرفی در کسب و کار - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/gwhz شناسایی مشتریان و نیازهای آنان، نقش تخصصی و ویژه‌ای است که با استفاده از تحقیقات بازار و کسب بینش در زمینه رفتار خرید مصرفی به انجام می‌رسد. در حقیقت، پیش‌نیاز اساسی بازاریابی این است که بازاریابان به جای تلاش برای به فروش رساندن آنچه که ساخته‌اند، باید چیزی را بسازند که می‌توانند به فروش برسانند و از آنجایی که مد ماهیتی منحصر به فرد دارد و واژه بازاریابی، مفهوم بسیار ویژه‌ای در مد دارد، به طوری که به شکلی بسیار عادی و معمولی برای توصیف یک کارکرد ارتباطی مرتبط با ترفیع محصولات، خدمات و نیز خلق و حفظ هویت نام تجاری استفاده می‌شود، این کارکرد عملیاتی را، بازاریابی مد می‌نامیم. این نکته نیز حائز اهمیت است که تغییرات مکرر و قابل توجه در مد برای مصرف‌کنندگان که بارها و بارها محصولات بیشتری را می‌خرند تا طبق مد روز باقی بمانند، مساله‌ساز می‌شود، همچنان که فشارهای شدید اجتماعی در جهت به نمایش گذاشتن نام‌های تجاری خاص به شکل واضحی توسط شرکت‌های مد اعمال می‌گردد تا دستیابی به فروش بیشتر حاصل شود که این امر موجب پیچیدگی بیشتر مساله و مشکل مصرف‌کنندگان می‌شود. در این آموزش به بررسی این مورد می‌پردازیم که چگونه بازاریابی زیربنای کسب ‌و‌ کارهای موفق در زمینه مد است. نحوه برخورد با چالش‌های این صنعت را می‌آموزیم و به بینشی در زمینه نقش متمایز بازاریابی صنعت مد و فعالیت‌های امور بازاریابی مد در شرکت‌های مد می‌رسیم تا متخصصان بازاریابی و فعالان صنعت مد، قادر به شناسایی رویكردهای صحیح كسب و كار برای پشتیبانی از حرفه خود باشند. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: مشتری و مصرف مد 0:33:42 درس دوم: اطلاعات و تحقیقات بازاریابی پیرامون مد

همه توضیحات ...