حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی در اکسل Excel
آموزش حسابداری حقوق و مدیریت منابع انسانی شرکت در اکسل - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید)
https://fdrs.ir/n1ey
همانطور که میدانید بیشتر شرکتها و ادارهجات برای تامین نیروی کاری خود به افرادی متخصص در زمینه ثبت و محاسبه حقوق و دستمزد، نیاز دارند. این آموزش برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند در سریعترین زمان و به صورت ساده این مبحث را فرا گرفته و شروع به کار کنند و یا کسانی که در کسب و کار خود وظیفه انجام محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد همکاران خود را دارند، مناسب است.
در این آموزش، مشخصات پرسنل شاغل، نحوه محاسبه دستمزد، اضافهکاری، حق اولاد، حق مسکن، خواروبار، حق ایاب و ذهاب، جمع حقوق و مزایا، کسورات شامل: حق بیمههای اجتماعی، مالیات، وام و سایر کسورات و مبلغ خالص پرداختنی را طبق قانون وزارت کار با مثالهای بسیار ساده و در پایان با توضیح یک نمونه بیان میکنیم.
در ادامه، موارد مذکور را طبق قانون کار همراه با فرمولهای خاص در اکسل پیادهسازی و حسابداری میکنیم. نکته مهم در مورد این آموزش این است که این لیست حقوق و دستمزد برای سالهای مختلف کارایی دارد. در این آموزش فرض ما بر این است که کاربرانی که این آموزش را تهیه میکنند، آشنایی پیشفرضی با اکسل داشته باشند.
همه توضیحات ...