ARCHETYPE' VFX Breakdown Lighting and Rendering Pipeline

CGTools.ir
CGTools.ir
65 بار بازدید - 3 سال پیش - در این آموزش ، Robert
در این آموزش ، Robert Nederhorst (سرپرست VFX در Archetype) تمام مراحل چگونگی ایجاد ضربه را نشان می دهد. او در ابتدا با ایجاد یک HDRI با استفاده از PTGui شروع می کند و با یک کامپوزیت نهایی به پایان می رسد. پس از ساخت HDRI ، راب برای تولید سایه و رندر به مایا می رود و با استفاده از VRay پاس های مختلف و لایه های شات را تولید می کند. هنگامی که صفحه تمیز شد و شخصیت سه بعدی درجه بندی رنگ شد و در شات یکپارچه شد ، وی یک "gizmo" تولید می کند تا به هنرمندان کنترل ویژگیهای مختلف کامپوزیت را بدهد. راب سپس لمس های نهایی را ایجاد می کند ، مانند جلوه های جوی ایجاد شده با استفاده از PhoenixFD ، سوسو زدن فیلم و دانه ، همراه با لرزش واقعی دوربین ، شراره های لنز و اعوجاج لنز برای ایجاد باورپذیرترین نتیجه. معرفی پروژه ساخت HDRI برای روشنایی مبتنی بر تصویر راه اندازی مایا و VRay با استفاده از VRay مواد VRay روشنایی تفسیر پاس و لایه ها تنظیم کامپوزیت و پاکسازی صفحه پیش زمینه روتو درجه بندی ، درخشش و عمق ساخت کنترل های Gizmo "Robotron" پویایی سیالات اتمسفر و ققنوس فیلم سوسو زدن لرزش دوربین شعله ور شدن اعوجاج لنز و انحراف فیلم دانه و نظرات بسته شدن آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب :https://b2n.ir/f50780
3 سال پیش در تاریخ 1400/01/19 منتشر شده است.
65 بـار بازدید شده
... بیشتر