امکانات و مزایا نرم افزار CRM برای بازاریابی و تیم بازاریابی - آموزش کاربری
یک پایگاه داده متمرکز اطلاعاتی در سراسر سازمان ایجاد می کند
نرم افزار CRM داده های مشتری (به عنوان مثال، اطلاعات تماس، مکالمات تلفنی، ایمیل، پیامک، پیام تلگرامی، بازخوردهای مشتری، فعالیت های فروش و غیره) را در یک مکان متمرکز ذخیره و سازماندهی می کند. ایجاد یک مخزن مرکزی از دادههای مشتری به شما کمک میکند تا اطلاعات مشتری را در حین جمعآوری آنها پیدا، سازماندهی و تجزیه و تحلیل کنید، همچنین روندها، الگوها و بینشها (به عنوان مثال، محبوبترین محصولات، مؤثرترین پیامهای بازاریابی، جمعیتشناسی مشتری) را کشف کنید.
اتصال یکپارچه با کانال های بازاریابی
با استفاده از نرمافزار CRM، کسبوکارها میتوانند اطلاعات مشتری را در تمام بخشهای یک سازمان، مانند بازاریابی، فروش و خدمات مشتری به اشتراک بگذارند. هنگامی که این بخشها دسترسی به دادههای مخاطب را به اشتراک میگذارند، کشف بینشهای مشتری و ایجاد ارتباطات شخصیسازی شده را آسانتر میکند. بدون CRM، تکرار، نادیده گرفتن یا از دست رفتن داده ها در بخش های مختلف آسان است، اما یک CRM در سطح شرکت به تیم بازاریابی اجازه می دهد تا گزارش های مشتری را که حاوی اطلاعات کامل است ایجاد و استفاده کنند. همچنین تضمین میکند که پیامها در کانالهای خاصی هماهنگ و متمرکز هستند.
اطمینان حاصل کنید که ارتباطات تیمی تسهیل شده است
بازاریابی مانند یک قطار است که واگن های آن شامل سایر بخش های مختلف سازمان، مانند: فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. به همین دلیل ارتباطات تیمی برای رسیدن سازمان به اهداف بازاریابی بسیار مهم و حیاتی است. نرم افزار CRM با جمع آوری، به اشتراک گذاری و ایجاد بسترهای نرم افزاری برای تسریع و تسهیل کار تیمی، سازمان را برای رسیدن به این هدف، توانمند می سازد.
تمام ارتباطات و تعاملات با مشتریان را مدیریت کنید
با داشتن سابقه و تاریخچه ای از تعاملاتی که یک مشتری بالقوه یا مشتری بالفعل با شرکت شما داشته است، می توانید مرتبط ترین ارتباطات بازاریابی را در زمان مناسب و بطور شخصی سازی شده ای ارائه دهید.
ثبت و ورود خودکار اطلاعات
وقتی بازدیدکننده وبسایت فرمی را برای دریافت محتوای رایگان یا ارزش پیشنهادی، عضویت در خبرنامه و یا درخواست نسخه آزمایشی و مشاوره را تکمیل میکند، اطلاعاتی همچون نام و آدرس ایمیل او بهطور خودکار در CRM شما تکمیل می شود. از طرف دیگر می توانید اطلاعات را از روش های مختلف دیگر مانند دریافت پیامک، API و غیره بطور خودکار در CRM ثبت کنید.
درک بهتری از مخاطبان هدف خود داشته باشید
CRM اطلاعات مشتری را متمرکز می کند و به شما این امکان را می دهد که تصویر کاملی از مشتریان خود ایجاد کنید و هر گونه تغییر را با رشد کسب و کار خود پیگیری کنید.
مشتریان جدید پیدا کنید
می توانید از آنچه در مورد ترجیحات مشتریان فعلی یاد گرفته اید برای ایجاد کمپین های بازاریابی هدفمند برای مشتریان بالقوه با علایق مشابه استفاده کنید.
گرایش ها و ترجیحات مخاطب را شناسایی کنید
نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا الگوهای موجود در داده ها را کشف کنید تا بفهمید مخاطبان شما چه چیزی را دوست دارند و در نتیجه به شما کمک می کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.
تقسیم بندی و هدف گذاری گروه های مشتریان
هنگامی که عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، نوع صنعت و یا پیشینه، علایق و تاریخچه خرید مشتریان خود را می دانید، می توانید تلاش های بازاریابی خود را روی مشتریانی که به محصولات و خدمات شما علاقهمند هستند، متمرکز کنید.
نرمافزار CRM به کسبوکارها امکان میدهد مشتریان را به گروههایی بر اساس طیف وسیعی از ویژگیها تقسیم کنند، مانند عوامل جمعیت شناسی (به عنوان مثال، سن، موقعیت جغرافیایی، سمت شغلی، صنعت، اندازه شرکت) و فعالیتها (مانند خریدهای اخیر و گذشته، ترجیحات شخصی). این اطلاعات بازاریابان را قادر می سازد تا دسته بندی های تعریف شده ای ایجاد کنند و سپس پیام های بازاریابی خود را برای هدف قرار دادن گروه های بسیار خاصی از مشتریان شخصی سازی کنند. بازاریابان همچنین میتوانند کمپینهای بازاریابی ایمیل، پیامک، تلگرام، فکس و .... بسیار هدفمندی ایجاد کنند که میتواند معیارهای بازاریابی و درآمد را افزایش دهد.
خودکارسازی امور بازاریابی
نرم افزار CRM می تواند بر اساس الگوهای از پیش تعریف شده و بر اساس وضعیت و موقعیتی که مشتری در طول سفرش (سفر مشتری) قرار دارد، پیام های شخصی سازی شده ای را بصورت ایمیل، پیامک، تلگرام و... را بصورت خودکار ارسال کنید.
دانلود رایگان و اطلاعات بیشتر:
https://parsvt.com/marketing-software/
همه توضیحات ...