گام دهم تحلیل مخاطب: تمپلیت نقشه سفر مشتری
نقشه سفر مشتری در واقع تجربه مشتری از مواجه با یک کسب و کار را نشان میدهد. این سفر به درک نیازها و نگرانیهای مشتریان بالقوه میپردازد که مستقیماً اقدامات آنها را تحریک یا مهار میکند. این اطلاعات به شرکتها اجازه میدهد تا تجربه مشتری را افزایش دهند که آن نیز نهایتا منجر به بالا رفتن نرخ تبدیل و بهبود حفظ مشتری میشود. در این ویدیو به شما آموزش دادهایم که چگونه نقشه سفر مشتری کسب و کارتان را ترسیم کنید.
برای مشاهده کامل ویدیو و دریافت تمپلیتها، از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
https://sandeloos.com/%d8%aa%d9%85%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d9%85%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%85-%d9%88-%d9%88%db%8c%d8%af/
همه توضیحات ...