آموزش بازاریابی داده‌ محور در کسب و کار بخش یکم

68 بازدید
بیشتر
فرادرس
فرادرس
آموزش بازاریابی داده‌ محور در کسب و کار بخش یکم - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/yc ...
آموزش بازاریابی داده‌ محور در کسب و کار بخش یکم - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/yct2 اخیرا بازاریابی، تغییرات اساسی کرده است. رویکردهای قدیمی ‌از بین رفته‌اند و فرضیه‌ها، حدس‌ها و گمان‌ها، دیگر جایی در بازاریابی ندارند. امروزه، بازاریابان به معتبرترین منبع اطلاعاتی یعنی داده‌های مشتری روی آورده‌اند. وقت آن رسیده است که تحلیل داده در بازاریابی را بیشتر بشناسیم و با کمک آنالیز داده‌های بزرگ یا همان کلان‌داده‌ها، تصمیم‌گیری‌های حوزه بازاریابی خود را متحول کنیم. در کسب‌وکارهای امروزی، دیگر نمی‌توان بازاریابی داده‌محور را تنها یک رویکرد نوآورانه دانست. تحلیل داده در بازاریابی به بخشی بنیادین در استراتژی‌های کسب‌وکارها تبدیل شده است. بازاریابی داده‌محور، رویکرد بهینه‌سازی ارتباطات برند بر اساس اطلاعات مشتری است. بازاریابان داده‌محور از داده‌های مشتریان استفاده کرده تا نیاز، خواسته و رفتار آن‌ها را پیش‌بینی کنند. چنین اطلاعاتی به توسعه استراتژی‌های بازاریابی شخصی‌سازی‌شده کمک می‌کند. تنها با استفاده از بازاریابی داده‌محور است که می‌توان به بالاترین حد از بازگشت سرمایه (ROI) دست‌ یافت. داده‌های مشتریان که معمولا به کمک ابزارهای مختلف جمع‌آوری می‌شود، در شناخت بیشتر مشتریان، بهبود روابط و ارائه خدمات بهتر، تاثیر قابل‌توجهی دارد. بازاریابی داده‌محور در بهینه‌سازی عملکرد کانال‌های بازاریابی نیز به سازمان‌ها کمک می‌کند و تجربه‌ مشتریان آن‌ها را بهبود می‌بخشد که این امر، در نهایت به افزایش درآمد و سود بیش‌تر سازمان‌ها منجر خواهد شد. استفاده از رویکرد بازاریابی داده‌محور، می‌تواند به سازمان‌ها درباره عادات خرید مشتریان، دید کلی ارائه دهد. در نتیجه کسب‌وکارها با داشتن چنین درکی می‌توانند فروش و استراتژی‌های بازاریابی‌ خود را بر اساس خواسته‌های مشتریان طراحی کنند. زمان‌بندی ویدئو: 0:00:00 درس یکم: دیباچه 0:08:08 درس دوم: مفهوم بازاریابی دیجیتال 0:26:16 درس سوم: مفهوم بازاریابی داده‌محور 0:36:26 درس چهارم: مزایای بازاریابی داده‌محور

همه توضیحات ...